Ucapan Selamat Ulang Tahun

ucapan selamat ulang tahun di bawah ini ada lebih dari satu contoh ucapan lagi th. yang dapat kita ucapkan buat pasangan atau buat para teman dekat kita yang masih merayakan lagi th.. agar makin menarik dan buat momen lagi th. teman dekat atau pacar makin berkesan untuk dia dan buat kita.

waktu nyala lilin membias di wajahmu.
kusatukan doa untuk bahagiamu.
di hari lagi tahunmu,
saya berjanji selalu mengeja hati tanpa henti
met lagi th. sayang.

waktu kau tiup lilin di kue lagi th. mu kelak,
semua lilin tentu akan padam.
namun ada satu lilin yang tidak akan sempat padam,
yakni lilin cinta di hati saya...
selamat lagi th. sayang.

sayang,
hari ini saya amat bahagia.
dikarenakan dengan bertambahnya umur kamu,
saya meyakini akan jadi tambah pula rasa cinta diantara kita.
selamat lagi th. ya, ,, ,,

sayang,
maafin saya ya.
barangkali saya orang yang sangat paling akhir mengucapkan selamat untuk kamu.
namun dikarenakan benar-benar saya pingin jadi yang paling akhir buatmu.
i love you,,,,

taukah kamu, apa yang buat saya bahagia ?ucapan selamat ulang tahun bukan hanya duit yang banyak bukan hanya mobil yang mewah namun yang buat saya bahagia saat saya slalu ingat hari lagi tahunmu. selamat lagi th. sayang..... i love you sayang, walau kini kita jauh, di hari lagi th. mu ini, saya akan berdoa supaya tuhan senantiasa menjagamu untukku dan buat cinta kita. selamat lagi th. sayang.

Comments :

0 comments to “Ucapan Selamat Ulang Tahun”

Post a Comment